Uppdraget som hyresadministratör innebär att du arbetar med kontraktshantering, kontroll av hyresavtal och uppsägningar. Du kommer hantera aviseringar, avstämningar, inbetalningar och påminnelser men även leverantörsreskontra för inhyrda fastigheter. Du kommer arbeta med momsrapportering samt bistår Norrevo och Norrevos kunder med rapporter och analyser. Tjänsten innebär mycket kundkontakt via både telefon och e-post och är inriktad dels mot hyresadministration för Norrevo och systerbolag inom koncernen Norrköping Rådhus AB, dels internprissättning inom Norrköpings kommun.

I dina arbetsuppgifter ingår att samordna och att ta ett helhetsgrepp för hyresadministrationens fortsatta utveckling. Norrevo är ett ungt företag och du ges möjlighet att själv påverka rollen som kan komma att förändras över tid.

Tillsammans utvecklar vi lokaler för livet – i Norrköping.

Välkommen med din ansökan senast den 4 november 2018.

Läs mer här!