Loading...
Felanmälan och beställning2021-10-07T09:48:08+02:00

KUNDSERVICE

Felanmälan och beställning
Frågor inomhus
Frågor utomhus
Lediga lokaler och bostäder
Fakturor och hyresavier
Ansvarsfördelning och hyreskontrakt

FELANMÄLAN OCH BESTÄLLNING

Hur gör jag en felanmälan?2021-09-03T13:40:01+02:00

För att göra en felanmälan använder du vår webbportal.

  • Gå till startsidan på norrevo.se och klicka på ”Skapa ett ärende”.
  • Välj ”Felanmälan” bland ärendetyperna.
  • Fyll i den information vi frågar efter.
Hur gör jag en akut felanmälan och vad räknas som en akut felanmälan?2021-09-03T13:38:22+02:00

Om det finns risk för personskada eller skada på fastigheten ska du göra en akut felanmälan.

Exempel på akut ärenden är krossad fönsterruta, vattenläckage och stopp i avlopp med stigande vatten.

Om din felanmälan inte är akut skapar du ett ärende i vår kundportal.

Hur gör jag en beställning?2021-09-03T13:40:38+02:00

För att göra en beställning använder du vår kundportal.

  • Gå till startsidan på norrevo.se och klicka på ”Skapa ett ärende”.
  • Välj ”Beställning” bland ärendetyperna.
  • Fyll i den information vi frågar efter.

Observera att en beställning leder till en kostnad för din verksamhet.

Ansvarsfördelning och hyreskontrakt mellan Norrköpings kommun och Norrevo?2020-02-17T14:10:25+01:00

För verksamheter inom Norrköpings kommun finns inga traditionella hyreskontrakt. Istället finns en generell gränsdragningslista. I gränsdragningslistan framgår Norrevos ansvar och den support som ingår i din hyra. Listan beskriver även det ansvar du och din verksamhet har.

Länk till gränsdragningslista.

Ansvarsfördelning och hyreskontrakt mellan ditt privata företag och Norrevo?2021-10-06T15:48:52+02:00

Ansvarsfördelningen mellan ditt företag och Norrevo framgår av ditt hyreskontrakt.
Har du frågor om ditt hyreskontrakt kan du kontakta din fastighetsförvaltare direkt eller ställa din fråga genom kundportalen.

Fick du inte svar på din fråga? Hör av dig till oss via detta formulär!

Till toppen