KUNDSERVICE
FELANMÄLAN OCH BESTÄLLNING
För att göra en felanmälan använder du vår webbportal.
- Gå till startsidan på norrevo.se och klicka på ”Skapa ett ärende”.
- Välj ”Felanmälan” bland ärendetyperna.
- Fyll i den information vi frågar efter.
Om det finns risk för personskada eller skada på fastigheten ska du göra en akut felanmälan.
Exempel på akut ärenden är krossad fönsterruta, vattenläckage och stopp i avlopp med stigande vatten.
- Ring 011-21 09 20
- Vid en brand ska du alltid ringa 112
Om din felanmälan inte är akut skapar du ett ärende i vår kundportal.
För att göra en beställning använder du vår kundportal.
- Gå till startsidan på norrevo.se och klicka på ”Skapa ett ärende”.
- Välj ”Beställning” bland ärendetyperna.
- Fyll i den information vi frågar efter.
Observera att en beställning leder till en kostnad för din verksamhet.
För verksamheter inom Norrköpings kommun finns inga traditionella hyreskontrakt. Istället finns en generell gränsdragningslista. I gränsdragningslistan framgår Norrevos ansvar och den support som ingår i din hyra. Listan beskriver även det ansvar du och din verksamhet har.
Ansvarsfördelningen mellan ditt företag och Norrevo framgår av ditt hyreskontrakt.
Har du frågor om ditt hyreskontrakt kan du kontakta din fastighetsförvaltare direkt eller ställa din fråga genom kundportalen.
Fick du inte svar på din fråga? Hör av dig till oss via detta formulär!