KUNDSERVICE
FELANMÄLAN OCH BESTÄLLNING
För att göra en felanmälan använder du vår webbportal.
- Gå till norrevo.se och klicka på ”Gör felanmälan”.
- Välj den adress som din lokal finns på.
- Klicka ”Till kontaktuppgifter”.
- Klicka därefter på ”Webbportalen”.
Logga in med din verksamhets inloggningsuppgifter.
Har du glömt dina inloggningsuppgifter? Kontakta oss på info@norrevo.se
Vid en felanmälan återkopplar vi inom 5 arbetsdagar. Ett normalt fel kan ta upp till 15 arbetsdagar att lösa. Om material ska beställas för att åtgärda felet kan tiden för åtgärd bli längre.
Observera att en felanmälan kan leda till en kostnad för din verksamhet.
Om det finns risk för personskada eller skada på fastigheten ska du göra en akut felanmälan.
Exempel på akut ärende är krossad fönsterruta, vattenläckage och stopp i avlopp med stigande vatten.
Observera! Vid en brand ska du alltid ringa 112!
Kontaktuppgifter vid akuta ärenden:
Vi har olika rutiner för olika byggnader.
- Gå till norrevo.se och klicka på ”Gör felanmälan”.
- Välj den adress som din lokal finns på.
- Klicka ”Till kontaktuppgifter”.
- Under ” Ring vid akuta fel” presenteras du nu med information som gäller för denna byggnad.
Om din felanmälan inte är akut ska du logga in i vår kundportal.
För att göra en beställning använder du vår webbportal.
- Gå till norrevo.se och klicka på ”Gör felanmälan”.
- Välj den adress som din lokal finns på.
- Klicka ”Till kontaktuppgifter”.
- Klicka därefter på ”Webbportalen”.
Logga in med din verksamhets inloggningsuppgifter.
Har du glömt dina inloggningsuppgifter? Kontakta oss på info@norrevo.se
Vid en beställning återkopplar vi inom 5 arbetsdagar. En normal beställning kan ta upp till 15 arbetsdagar att lösa. Om material ska beställas kan tiden för åtgärd bli längre.
Observera att en beställning leder till en kostnad för din verksamhet.
För verksamheter inom Norrköpings kommun finns inga traditionella hyreskontrakt. Istället finns en generell gränsdragningslista. I gränsdragningslistan framgår Norrevos ansvar och den support som ingår i din hyra. Listan beskriver även det ansvar du och din verksamhet har.
Ansvarsfördelningen mellan ditt företag och Norrevo framgår av ditt hyreskontrakt.
Har du frågor om ditt hyreskontrakt kan du kontakta din fastighetsförvaltare direkt eller ställa din fråga i frågeformuläret nedan.

Fick du inte svar på din fråga?
Hör av dig till oss via formuläret nedan!