(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.data-privacy-src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-83298078-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Loading...

Fakturor och hyresavier

Fakturor och hyresavier2021-10-07T09:50:40+02:00

KUNDSERVICE

FAKTUROR OCH HYRESAVIER

Vad har ni för faktureringsadress?2021-12-16T13:24:49+01:00

Norrevo hanterar ekonomisk förvaltning för flera verksamheter inom Norrköpings kommuns koncern.

På vår beställning till dig ska det tydligt framgå vilket bolag eller kontor inom Norrköpings kommun som ska faktureras. Om inte, kontakta alltid först personen som lagt beställningen till dig.

Du är även välkommen att ställa din fråga genom kundportalen.

Jag har fått en felaktig faktura. Hur gör jag?2021-12-16T13:25:29+01:00

Om det har blivit fel kan du ringa det telefonnummer som angivits på fakturan.
Du är även välkommen att ställa din fråga genom kundportalen.
Ange alltid fakturanummer.

 

Jag har fått en felaktig hyresavi. Hur gör jag?2021-12-16T13:23:01+01:00

Om det har blivit fel kan kan du ringa det telefonnummer som angivits på hyresavin.
Du kan även ställa en fråga genom kundportalen.
Ange alltid avinummer.

Fick du inte svar på din fråga? Hör av dig till oss via detta formulär!

Till toppen